Ik geloof er heel erg in dat wanneer je je medewerkers in hun kracht zet, dat dan je organisatie succesvol wordt. Mijn focus ligt dan ook vaak op het verhogen van medewerker waarde waarmee de klantwaarde ook stijgt.
De korte termijn beslissingen baseren op de route voor langere termijn
Ongeduld op korte termijn, geduld op lange termijn …
- Doe geen concessies bij het aannemen van mensen
- Haal je klant naar binnen en weet daarmee wat klantwaarde is
- Wordt een partner van je klant
- Blijf jezelf, ook als het moeilijk wordt
- Zorg voor een inspirerend lange termijn doel (zingeving)
- Eerste begrijpen, dan ingrijpen …
Over 2 jaar ben ik zelf weer gegroeid als ondernemer. Ik kan dan met nog meer lef ondernemen en sneller beslissingen nemen die goed zijn voor het bedrijf.
- Begeleiden van continu verbeter/Lean trajecten
- Begeleiden van continu verbeter/Agile trajecten
- Verzorgen van Lean/Agile trainingen
- Begeleiding in werkgeluk binnen organisaties
- Helpen van startups om gezond te groeien
- E-learning