Basil ontwikkelt en vermarkt stijlvolle fietsaccessoires in Europa en Noord-Amerika. Groei is heel vanzelfsprekend voor mij. Ik kan mij niet voorstellen dat je niet voor groei gaat. Maar groei in omzet is geen doel op zich, het is het resultaat van "goed bezig zijn". En het wil ook niet zeggen dat wij "groei" dan ook zomaar even uit de mouw schudden.
Buiten de lijnen denken, creatief zijn, innoveren, toegevoegde waarde bieden, gedrevenheid.
Ik ben enthousiast, creatief, ik zie heel veel kansen, ik ben altijd bezig met het product, ik wil graag mensen blij maken met ons produkt. Ik ben erg gedreven en werk het liefst met hele slimme mensen om mij heen. Ik kan slecht tegen mijn verlies, dan ga ik nog harder/slimmer werken om het om te buigen (als ik denk dat dat zin heeft). Ik ben professioneel: ik doe mijn huiswerk, bereid grondig voor. Kan daar soms in doorslaan.
"Als ik denk dat iets kan, en als ik denk dat het goed is voor het bedrijf (en de wereld), dan gaat het ook gebeuren."
Als het goed is met een flink hogere omzet, en nog grotere en mooie club mensen om mij heen.
Mijn bedrijf: Basil
Mijn LinkedIn