Ik heb inmiddels 2 bedrijven gehad en verkocht. Het betreft een reclamebureau en een regenkledingmerk. Ik heb veel ervaring in sales en online/offline communicatie. Ook internationaal.
Waarbij doen, doen, doen mijn motto is. Plannen maken is leuk, maar hak deze plannen op in stukjes en ga het ook echt doen. Vallen en opstaan hoort erbij.
Formuleer goed je merk en merkwaarden. Dit zijn de belangrijkste ingrediënten voor elk recept. Communiceer deze merkwaarden ook duidelijk naar je personeel. Zodat iedereen het weet, er naar werkt, producten ontwikkelt en het ook uitstraalt.
Ik kan snel pijnpunten vinden en ben zeer doelgericht. Ik kan plannen en lange termijn gedachten goed omzetten in korte termijn gedrag.
Dan heb ik weer een nieuw bedrijf, met voorkeur in de betekenis- economie of in de kunstsector. Of ik geniet zoals nu volop van het leven en help iedereen. Daar krijg ik ook veel positieve energie van.
Mijn LinkedIn