- Home
- kennisaanbod
- Groeicontent
- "We wilden een A-speler worden"
Mark Landman startte zijn bedrijf uit het besef dat marketeers altijd te laat zijn met hun projecten. Na een paar jaar wilden ze A-speler worden, en moesten ze ophouden met "rommelen". Daarom zetten ze hun processen meer systematisch op. Ze pasten veel tools uit de Rockefeller Habits toe en zorgden voor een professionaliseringsslag. In een openhartig gesprek met Kees de Jong vertelt Mark wat growth hacking nu precies is en wat je eraan hebt als ondernemer. Waarom het maaien van het gras helpt met het oplossen van je problemen, en wat de voordelen zijn van een functioneringsgesprek tijdens de vrijdagmiddagborrel.
Kees de Jong maakte in samenwerking met MKB Brandstof een serie podcasts met inspirerende ondernemers. In openhartige gesprekken vertellen deze ondernemers over de groei van hun bedrijf. Hoe gingen zij om met tegenslag? Waar liepen zij tegenaan? Hoe leerden zij los te laten? Laat je inspireren door deze ondernemerslessen.